شاید این جمعه بیاید ! شاید !

به امید آنکه روز به روز خود را برای ظهور آماده تر کنیم

شاید این جمعه بیاید ! شاید !

به امید آنکه روز به روز خود را برای ظهور آماده تر کنیم

شاید این جمعه بیاید ! شاید !

کاش بتوانیم نوکریِ نوکران تو را بکنیم....

______________________________________________
**********************************************

دوستان عزیز!!!
برای دستیابی سریع و آسان به مطالب مورد نظرتان میتوانید از بخش کلمات کلیدی استفاده کنید

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

حديث تصادفي

تکذیبه استاد رائفی پور

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

تکذیبه استاد رائفی پور در خصوص انتشار فایل تصویری تایید فتنه صرخی توسط خاخام یهودی

🔹 سلام چند وقت پیش پیرامون کلیپی که در آن یک خاخام یهودی درباره فتنه های صهیونیست ها در کشورهای اسلامی صحبت میکرد با شما صحبت کردیم، که شما تکذیب فرمودید، جریان از چه قرار بود؟

🔸 ماه رمضان گذشته بود حجة الاسلام مهدی طائب با بنده تماس گرفتند و گفتند چند وقتی است کلیپی از یک خاخام یهودی در فضای مجازی پخش شده که در آن، او اعتراف می کند که در کشورهای اسلامی جوانان را درگیر فوتبال و فیس بوک کرده اند و حتی "الصرخی" را در عراق آنها  سر کار آورده اند و ایشان فرمودند که در یکی از سخنرانی هایشان به این مسئله اشاره کرده اند، و برای اطمینان با وجود اینکه خیلی از سایت ها به آن اشاره کرده بودند خواستار بررسی بنده شدند.

🔺 موضوع از دو جهت برای بنده جالب بود، یکی اینکه در سخنرانی "یمانی دروغین" فتنه "الصرخی" را در عراق پیش بینی کرده بودم و دیگر اینکه به هر حال ما در موسسه مان بر روی صهیونیزم کار می کنیم لذا بنده هم در اینترنت جستجو کردم و در سایت های زیادی که برخی از آنها معتبر هم بودند با آن مواجه شدم.

☑️ کلیپ، زیر نویس عربی شده صحبت های خاخام "اسحاق آمنون" بود که بنده او را می شناختم. که یک بار دیگر آن زیر نویس عربی را دوباره زیر نویس فارسی کرده بودند.

📝 ترجمه فارسی با ترجمه عربی کاملا منطبق بود، اما از آنجایی که بنده اندکی عبری میدانم متوجه شدم که بین صحبت های عبری اسحاق آمنون که به لهجه سفارادی است و ترجمه و زیر نویس عربی اصلا هم خوانی وجود ندارد و از آنجا که زیر نویس فارسی هم بر مبنای زیر نویس عربی بود طبعا آن هم نباید صحت داشته باشد.

❄️ برای اطمینان بیشتر از یکی از دوستانم که به زبان عبری تسلط دارد خواستم این کلیپ را ببیند که ایشان هم نظر بنده را تایید فرمودند که ترجمه عربی کاملا با صحبت های عبری در تضاد و در واقع بی ربط است.

🔅 بنده هم ضمن اینکه به حاج آقای طائب اطلاع دادم بلا فاصله با مصاحبه با سایت "مصاف" این کلیپ را تکذیب کردم تا بیشتر از این پخش نشود.

🔘 در واقع یکی از برنامه های همیشگی صهیونیست ها این است که یک خبر دروغ درباره خودشان پخش می کنند و بعد از اینکه خوب بر آن دامن زده شد، با آن بازی تبلیغاتی میکنند.

🔊 بنده درخواستم این است که خبرگزاری های ما هنگام انعکاس چنین اخباری تا حد ممکن آن را بررسی کنند چون آنها به عنوان منبع خبری مردم هستند و مردم با اعتماد به آنها نقل خبر میکنند، یعنی اینکه مردم نه توانایی بررسی کردن اخبار را دارند نه فرصت این کار را و کمتر کسی هم پیدا می شود که مانند حاج آقای طائب پیگیر مسئله بشود.

📖 آنها با این کار قصد دارند مردم را به جایی برسانند که فکر کنند تمام نسبت هایی که به صهیونیست ها داده می شود دروغ است و اغلب تهمت است.

🖌 پس باید در این عرصه هوشیار بود تا بازی نخوریم، من از عزیزان درخواست میکنم سخنرانی "باید ها و نباید های کار در عرصه دشمن شناسی" را حتما گوش کنند.

🔸 و جا دارد از برادرم حاج آقای طائب هم که با پیگیری شان باعث آشکار شدن این ماجرا شدند تشکر کنم

✅ واحد مهدویت موسسه مصاف
@
Mahdaviat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي